Вернуться к списку статей

Екстремальну версію пікапа Ford Ranger представили офіційно

Екстремальну версію пікапа Ford Ranger представили офіційно
Лінійка пікапів Ford Ranger поповнилася спеціальною модифікацією Raptor. Її головне призначення — максимально швидке пересування розбитими дорогами та пересіченою місцевістю.
Пікап отримав посилену раму та підвіску. Основні відмінності від стандартного Ranger - пружини замість ресор на задній осі, кріплення моста за допомогою механізму Уатта та амплітудозалежні амортизатори FOX.
Новий Raptor Ranger отримав 3-літровий бензиновий V6, обладнаний двома турбінами. На автомобілях для ринку Європи його потужність обмежена програмно для відповідності суворим екологічним нормам Євро-6d. Тому європейські Raptor мають 288 л. с. потужності та 491 Н·м моменту. У пікапів інших країн турбомотор розвиває 392 л. с. та 583 Н·м.
Двигун оснащений системою «антилаг», що застосовується на спортивних автомобілях. Вона підтримує обертання турбін три секунди після скидання газу, що дозволяє уникнути втрати потужності при подальшому прискоренні. У випускній системі встановлені керовані заслінки, завдяки яким вона має чотири режими роботи, що відрізняються гучністю та агресивністю вихлопу.
Як альтернативу V6 покупцям Ranger Raptor на деяких ринках з 2023 року запропонують 2-літровий турбодизель, що видає 213 л. с. та 500 Н·м.
Пікап оснащений десятиступінчастою АКПП, що має знижену передачу, і класичним повним повним приводом, доповненим блокуваннями обох міжколісних диференціалів. Електроніка Ranger Raptor передбачає сім режимів руху, включаючи чотири позашляхові.
Як очікується, глобальні продажі пікапа розпочнуться наприкінці літа, а в Європі він з'явиться у четвертому кварталі.
Избранное (1)