Китайська автокорпорація SAIC наслідувала приклад провідних виробників пікапів і підготувала модель, покликану вражати агресивним зовнішнім виглядом та значними здібностями зі швидкісного подолання бездоріжжя. Відповіддю на Ranger Raptor, Colorado ZR2, Navara Warrior став Maxus Bull Demon King.
Автомобіль створений на основі флагманського пікапа марки Maxus – середньорозмірного T90 із чотиридверною кабіною. Він продається не лише у Китаї. Наприклад, в Австралії модель відома під назвою LDV T60.
Одна з найпомітніших відмінностей Bull Demon King від вихідного пікапа - нове оформлення передка. Хромовані грати радіатора поступилися місцем чорним, з'явився силовий бампер з лебідкою. На даху розмістили багажник зі світлодіодною балкою, капот наділили значним повітрозабірником. Колісні арки доповнили брутальними розширювачами.
Основними змінами ззаду стали тонування ліхтарів та силовий бампер із фаркопом. У кузові встановили захисну дугу та кронштейн для запасного колеса, а на бортах короткі дуги для кріплення вантажу.
У ході доопрацювання ходової частини Bull Demon King придбав розширену колію і підвіску, що настроюється, з А-подібними важелями і байпасними амортизаторами.
Салон екстремального пікапа повністю повторює багато оброблений інтер'єр Maxus T90. Під капотом Bull Demon King, як і у T90 – 2-літровий бітурбодизель, що видає 218 л. с. потужності та 500 Н·м крутного моменту. Основа повнопривідної трансмісії - 8-діапазонна АКПП ZF з понижувальним рядом. Завдяки такому силовому агрегату пікап здатний буксирувати причепи масою до 3,5 тонни.
Як очікується, у Китаї Bull Demon King продаватиметься за ціною близько $40 тис.
SAIC представив конкурента екстремальному пікапа Ranger Raptor
