Тюнінг-ательє Brabus показало орієнтований на підкорення бездоріжжя пікап із позначенням 800 Adventure XLP Superblack. Це наділена чорною обробкою модифікація моделі, що дебютувала 2 роки тому.
У процесі перетворення на пікап серійного Mercedes-AMG G 63 зміну зазнала навіть рама - її подовжили, зберігши вихідну міцність. В результаті колісна база зросла на 500 мм, а загальна довжина – на 689 мм, до 5310 мм.
Модель оснастили портальними мостами, які разом із 22-дюймовими колесами, взутими у шини розмірності 325/55, забезпечили дорожній просвіт 490 мм. Оригінальна підвіска збільшила також колію, тому автомобіль обладнали розширювачами колісних арок, з якими він став ширшим на 116 мм.
Вантажний майданчик пікапа виконаний зі сталі та доповнений обробкою з вуглепластику. Вантажопідйомність формально становить трохи більше ніж півтонни. Таке скромне значення необхідно, щоб автомобіль можна було зарахувати до легкової категорії B, оскільки його споряджена маса дорівнює 2936 кг. У списку оснащення моделі значаться масивний повітрозабірник на капоті, лебідка, додаткові прожектори на даху та експедиційний багажник.
Під капотом розташований 4-літровий V8 серії M177. Застосована Brabus конфігурація турбін та спеціальна прошивка забезпечили віддачу 800 л. с. та 1000 Н·м. Силовий агрегат дозволяє Adventure XLP набирати 100 км/год за 4,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена програмно на позначці 210 км/год.
Ціна Brabus 800 Adventure XLP у виконанні Superblack поки що не названа. 2020 року базову версію такого пікапа пропонували майже за 400 тис. євро.
Пікап від Brabus на основі "Гелендвагена" отримав чорну версію